welcome to Gedicht.nu

InloggenU bent Anoniem gebruiker. U kunt gratis registreren door hier te klikkenChatbox (0 Gebruikers)
Menu
· Home
· Onderwerpen
· Insturen
· Alle Gedichten
· opmerkingen
· Random Gedichten
· Random Auteur
· Ledenlijst
· Jouw Account
· Top 20
· Gastenboek
· Smoelenboek
· Links
· Ons aanbevelen
· Access Statistieken
· Forums
· Contact

Het Grote Gedicht van Vandaag
Er is nog geen Groot Gedicht voor Vandaag.

Wie is Online
Er zijn op dit moment, 28 gast(en) en 1 lid(leden) die online zijn.

U bent Anoniem gebruiker. U kunt gratis registreren door hier te klikken

Selecteer Taal
Dutch English

Forum
· Zo is de dood o...
· Patricia.nu
· Voorstel aan zo...
· Opdracht schrij...
· sonnet wedstrij...
· g.nu wordt evan...
· g.nu erg veel u...
· dans van even
· Jouw Gedicht oo...
· Wat is liefde?

Instant Messenger
Leer de ander leden kennen op Gedicht .nu. Wie zijn zij en wat zijn hun intresses.

Open nu the Instant-Messenger

Muziekje

General
Moderated by:webmaster, Patricia

Author English poems
LadyLove40
Newbie

Joined on: 16/01/2010
Netherlands
Posted: 2010-01-17 on 14:52   
I\'ve put an English poem on the site, but it wont show, as it will with Dutch poetry? I don\'t understand the difference?

If you give people the opportunity to publish in English, why doesn\'t it show on My page??

Thank you kindly Patricia , for your answer in advance

smooch
Lady Love40

Profiles of LadyLove40   Email LadyLove40   Go to the user WebSite LadyLove40      Edit/Delete Post   
Patricia
Gedicht.nu ELITE

Joined on: 09/06/2001
Netherlands
Posted: 2010-01-18 on 18:20   
Hii ladylove ik beantwoord dit even in het Nederlands omdat dit op de Nederlandse site geplaatst is.

Jouw gedicht is er wel staat ook bij je account. alleen moet je even op het Engelse vlaggetje drukken, daar staan alle engelstalige gedichten die geplaatst zijn.

de Engelse en Nederlandse gedichten worden gescheiden dat is al even zo en het werkt prima. De Engelse gedichten zijn ook werelwijd te belezen.

En iedereen kan via het vlaggetje de Engelse gedichten ook lezen en erop reageren.

veel liefs

[ Edited by Patricia On Date 18/01/2010 ]

Profiles of Patricia   Go to the user WebSite Patricia        Edit/Delete Post   
LadyLove40
Newbie

Netherlands
Posted: 2010-01-22 on 12:00   
Dank je wel Lieve Patries,

dat had ik nog niet geprobeerd
En zie, daar is het

Dank je wel. Liefs van je
Lady Love

Profiles of LadyLove40   Email LadyLove40   Go to the user WebSite LadyLove40      Edit/Delete Post   
Patricia
Gedicht.nu ELITE

Joined on: 09/06/2001
Netherlands
Posted: 2010-01-22 on 23:30   
Graag gedaan Ik heb net zelf een poging gedaan in het Engels . En het is mijn eerste(buiten een slide om)
Mijn Engels is niet zo goed vrees ik. Maar god ik probeer het en houd wel van een uitdaging. Ik ga ook ee endje terug eer ik Engels heb gehad op school hahaha Verstaan perfect, praten mwaaah moeizaam, schrijven ramp We ziene het wel.

Veel lieffies xxxx

Profiles of Patricia   Go to the user WebSite Patricia        Edit/Delete Post   
LadyLove40
Newbie

Netherlands
Posted: 2010-01-24 on 20:47   
Hey Patries,
ik heb het gelezen, en vond het prima, heb ook commentaar gegeven op jouw gedicht

Toch verschijnen Engelse gedichten niet zo in mijn lijst, als de NL\'se. Is er iets mis?

Fijne avond toegewenst.
Liefs

Lady Love

Jump To:

Lock Topic Move Topic Delete Topic

winklink.nl